Obsah fóra www.Porsche.un.cz www.Porsche.un.cz
Web o Porsche 911
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Konecne opet Porsche
Jdi na stránku Předchozí  1, 2
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra www.Porsche.un.cz -> Porsche 911
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Maffersdorf



Založen: 31.5.2012
Příspěvky: 47
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: čt Čer 28, 2012 8:05 pm    Předmět: Luftpumpa Citovat

Nevim, co to je. Nejaky kompresor? Urcite tam nic takoveho neni, ani klima, jen jeden remen od kliky k alternatoru a tady mozna bude zakopany pes. Ale nejsem si jist. Musim to asi rozdelat.
_________________
Milan J.
Porsche 911 2.7 1974 Carrera-Look, rot
Porsche 924 > ceka na operaci "Racer"
Porsche 911 2.0 weiss > prodan 1983
Porsche 914/2.0 silber > prodan 1984
Porsche 944 1985 rot > totalka 1986
Porsche 944 CS 1985 weiss, BBS, Max & Moritz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
vagus



Založen: 16.5.2010
Příspěvky: 19
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: pá Čer 29, 2012 8:31 am    Předmět: Citovat

Vzduchová pumpa tlačí čerstvý vzduch du výfukových svodů, aby se reaktorům lépe spalovalo (obrázek viz. níže). Pumpou byly vybavovány modely bez lambda-regulace, v Evropě některá SCéčka, jinde už i předchozí Géčka. Pokud Máš jen jeden řemen, pumpa evidentně není tvůj případ.
Co se týká toho tvého problému: zkus prosím přesněji specifikovat druh zvuku, co ti to dělá.


_________________
911S 1977
911SC 1982
911SC Targa 1983
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Maffersdorf



Založen: 31.5.2012
Příspěvky: 47
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: pá Čer 29, 2012 11:49 am    Předmět: Citovat

Diky za obrazek, ted je mi to jasne. Ale takovy kompresor nemam.
Ted sundam klinovy remen a uvidim, zda se to zlepsi. Mam podezreni na lozisko alternatoru. Doufam, ze to opravim.

_________________
Milan J.
Porsche 911 2.7 1974 Carrera-Look, rot
Porsche 924 > ceka na operaci "Racer"
Porsche 911 2.0 weiss > prodan 1983
Porsche 914/2.0 silber > prodan 1984
Porsche 944 1985 rot > totalka 1986
Porsche 944 CS 1985 weiss, BBS, Max & Moritz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Maffersdorf



Založen: 31.5.2012
Příspěvky: 47
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: po Črc 02, 2012 10:11 am    Předmět: Rachot v motoru Citovat

Vypada to zle. Sundal jsem klinovy remen, ale zvuky jsou stejne. Alternator svisti krasne tise, nema zadnou vuli. Stetoskopem jsem se snazil lokalizovat a vypada to nekde na leve strane, kde je retez.... To jsem si vubec nepral. Nez to sundam, mel bych koupit retez, ozubena kolecka, napinaky/voditka? Nebo to nejdriv sundat?

Tlumic vyfuku, zadni kryt motoru dolu, kryt leveho retezu dolu a nic podezreleho... Uz jsem vycerpal vsechny jednoduche ukony, snad nechce motor operaci? A cim budu jezdit?

_________________
Milan J.
Porsche 911 2.7 1974 Carrera-Look, rot
Porsche 924 > ceka na operaci "Racer"
Porsche 911 2.0 weiss > prodan 1983
Porsche 914/2.0 silber > prodan 1984
Porsche 944 1985 rot > totalka 1986
Porsche 944 CS 1985 weiss, BBS, Max & Moritz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Maffersdorf



Založen: 31.5.2012
Příspěvky: 47
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: út Črc 10, 2012 10:26 pm    Předmět: Pazvuky z motoru Citovat

Zatim cekam na dily, chci repasovat napinak retezu a pak dam vedet.
_________________
Milan J.
Porsche 911 2.7 1974 Carrera-Look, rot
Porsche 924 > ceka na operaci "Racer"
Porsche 911 2.0 weiss > prodan 1983
Porsche 914/2.0 silber > prodan 1984
Porsche 944 1985 rot > totalka 1986
Porsche 944 CS 1985 weiss, BBS, Max & Moritz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
muf



Založen: 12.1.2005
Příspěvky: 284
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: pá Črc 13, 2012 10:49 pm    Předmět: Citovat

Aby to snad někdo nebral vážně, tak to uvedu na pravou míru:
Veteranské značky člověka v ničem neomezují a v zahraničí a nimi žádným problém není. Jezdit se může kdykoliv a kamkoliv. Jsou jen dvě omezení, vozidlo není určeno na každodenní provoz a k výdělečné činnosti. Uvolnění legislativy nastalo už asi před deseti lety. I v Německu mají všechny staré poršáky historcké SPZ. Hlavně kvůli nižším nákladům.

Na STK zástěrky být taky nemusí, tohle nařízení padlo taky asi před patnácti lety. Mlhovku ti na rozumném STK odpustí, pokud ne, tak je potřeba sehnat tu úzkou, aby se vešla mezi výfuk a gumový doraz nárazníku. Dávala se tam i v originále, až do roku 86, pak se zadní mlhovky přestěhovaly do červeného pásu mezi světla.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Maffersdorf



Založen: 31.5.2012
Příspěvky: 47
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: ne Črc 15, 2012 7:06 am    Předmět: Zasterky, ... Citovat

Dle litery zakona zasterky musi byt. Byly zruseny, to je pravda ale az od pozdejsich rocniku a na 1974 se to nevztahuje. Nastesti MD poskytlo vyjimku.

Tu mlhovku jsem koupil. jak pises k vyfuku Smile Ale nejlepsi by byla v tom pasu mezi svetly, ale je podstatne drazsi, tak ted aspon tohle reseni, je to origo Porsche.

_________________
Milan J.
Porsche 911 2.7 1974 Carrera-Look, rot
Porsche 924 > ceka na operaci "Racer"
Porsche 911 2.0 weiss > prodan 1983
Porsche 914/2.0 silber > prodan 1984
Porsche 944 1985 rot > totalka 1986
Porsche 944 CS 1985 weiss, BBS, Max & Moritz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
vagus



Založen: 16.5.2010
Příspěvky: 19
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: po Črc 16, 2012 8:37 am    Předmět: Citovat

muf napsal:
Aby to snad někdo nebral vážně, tak to uvedu na pravou míru:
Veteranské značky člověka v ničem neomezují a v zahraničí a nimi žádným problém není. Jezdit se může kdykoliv a kamkoliv. Jsou jen dvě omezení, vozidlo není určeno na každodenní provoz a k výdělečné činnosti. Uvolnění legislativy nastalo už asi před deseti lety. I v Německu mají všechny staré poršáky historcké SPZ. Hlavně kvůli nižším nákladům.


Podmínkami pro provozování historického vozidla jsem se sám dost zabýval (mám celkem 6 aut na veteránských značkách). Zákon to skutečně příliš nerozvádí, omezuje se na jediné ustanovení, které vcelku rozumně vymezuje podmínky negativně, tedy říká kdy již veterána provozovat nelze. À contrario pak lze dovodit, že ve všech ostatních případech lze historické vozidlo provozovat, stejně jako vozidlo normální:

zák. č. 56/2001 Sb. v platném znění, §79b odst. (3) Historické vozidlo nelze provozovat na pozemních komunikacích za účelem podnikání a běžného denního užívání pro vlastní potřeby.


Poslední část ustanovení není úplně přesná, protože jazykovým výkladem nelze než dojít k závěru, že dokonce ani běžné denní užívání samotné není zakázáno, pokud není vykonáváno pro vlastní potřebu. Žádné právně relevantní prameny jsem již k dané problematice nenašel. Zákon se v §79 odst. 7) ohledně podrobností podmínek provozu historického vozidla odkazuje na prováděcí předpis. Jediným takovým předpisem je ale dosud vyhláška MD č. 355/2006 Sb. ve znění poslední novely z letošního jara, která řeší "provoz" historického vozidla v jediném paragrafu, a to v §4, který ale vzdor svému nadpisu upravuje spíše technické požadavky:

vyhl. č. 355/2006 Sb. v platném znění:
§ 4 Provoz historického vozidla na pozemních komunikacích
Historické vozidlo při provozu na pozemních komunikacích lze provozovat, jen pokud je vybaveno předepsaným počtem osvětlovacích zdrojů podle zvláštního právního předpisu 1), a není-li jimi vybaveno od výrobce vozidla, musí být vozidlo vybaveno předepsaným počtem přídavných osvětlovacích zdrojů umístěných na osvětlovací rampě. U historických vozidel může být předepsáno doprovodné vozidlo se žlutým výstražným světlem pro zajištění bezpečné přepravy nadrozměrných vozidel nebo vojenských bojových vozidel, určena jeho maximální rychlost a další podmínky při jeho provozu na pozemních komunikacích, které stanoví v žádosti o provedení testování historického vozidla předseda krajské testovací komise. Tyto skutečnosti musí být zaznamenány v průkazu historického vozidla.


O účelu provozování historického vozidla tedy ani slovo.


Pro praxi je ovšem patrně nejdůležitější, že zákon ale ani podzákonné předpisy vlastně neřeší, jakým způsobem a kým by měla být prováděna kontrola případných excesů z podmínek vymezených citovaným ust. §79b odst. 3. A kde není žalobce není soudu...

Mne spíš zajímaly konkrétní zkušenosti českých veteránistů z provozu na zelených značkách v zahraničí, neboť si dovedu živě představit, že natvrdlí ale o to více nekompromisní policisté zejména u našich sousedů mohou dělat z neznalosti různé problémy.

_________________
911S 1977
911SC 1982
911SC Targa 1983
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
muf



Založen: 12.1.2005
Příspěvky: 284
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: po Črc 16, 2012 9:56 am    Předmět: Citovat

Vlastní zkušenost, Německo, zastavili mě na hranicích, ještě před Schengenem. Kontrolovali si papíry, zdrželi mě asi 10 minut. Jeden čučel do kompu, druhej pokorně poprosil, zdali bych mu zatím neukázal motor. Po 10 minutách "Gute Fahrt a ahoj".
Nyní Německo a Francie - Le Mans. Ani nás nikdo nezastavil, takže no problem. Znám kolegy, kteří s veteránskými značkami procestovali celou Evropu.
Nehledejte problémy tam, kde jiní hledají potěšení!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Maffersdorf



Založen: 31.5.2012
Příspěvky: 47
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: po Črc 16, 2012 11:19 am    Předmět: Vecka Citovat

muf: vubec nic proti veteranskym znackam nemam, taky je pouzivam napr. bitter CD (nikdy v CR nebylo schvaleno, ...). je to vsak muj soukromy nazor a ten je, pokud lze na normalnich RZ pak je mam radeji. Odpadaji ty ruzne krajske/klubove testace, pojisteni je stejne drahe/levne (pojistovny nabizeji stejny tarif).
Co je vsak pravdou, veteranske znacky nejsou v DB Schengenu, tedy je to na benevolenci tech co nas chrani. Jel jsem s tim pres Nemecko, Italii, Rakousko a tesne pred Straznym me zastavili ti v civilu (vetsinou BMW Touring, nebo Avant schovany v krovi) a protoze jsem se branil, podali to k Amtsgericht Freyung. Nastesti to napsali spatne a soudce to pochopil jako ze jsem nemel pojistene auto, coz jsem vsak dokazal a tak to zrusili. ale nechtel ych se s nemi bavit o tom znovu. jasne je to vyjimka

_________________
Milan J.
Porsche 911 2.7 1974 Carrera-Look, rot
Porsche 924 > ceka na operaci "Racer"
Porsche 911 2.0 weiss > prodan 1983
Porsche 914/2.0 silber > prodan 1984
Porsche 944 1985 rot > totalka 1986
Porsche 944 CS 1985 weiss, BBS, Max & Moritz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
vagus



Založen: 16.5.2010
Příspěvky: 19
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: po Črc 16, 2012 11:08 pm    Předmět: Re: Vecka Citovat

Maffersdorf napsal:
... a protoze jsem se branil, podali to k Amtsgericht Freyung.


Můžeš prosím upřesnit, čemu a jak jsi se bránil a co ti vlastně ti policajti vytýkali? Shocked

_________________
911S 1977
911SC 1982
911SC Targa 1983
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Maffersdorf



Založen: 31.5.2012
Příspěvky: 47
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: út Črc 17, 2012 6:19 am    Předmět: Vecka Citovat

Vytykali mi, ze moje SPZ neni v mezinarodni databazi a tudiz me nemohou overit, zdali je auto/SPZ odcizena ci nikoliv.
_________________
Milan J.
Porsche 911 2.7 1974 Carrera-Look, rot
Porsche 924 > ceka na operaci "Racer"
Porsche 911 2.0 weiss > prodan 1983
Porsche 914/2.0 silber > prodan 1984
Porsche 944 1985 rot > totalka 1986
Porsche 944 CS 1985 weiss, BBS, Max & Moritz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Maffersdorf



Založen: 31.5.2012
Příspěvky: 47
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: út Črc 17, 2012 6:25 am    Předmět: Napinak retezu Citovat

Tak jsem konecne rozebral napinak retezu, vymenil O-krouzky, tesneni, pruziny, nalil olej a namontoval zpet a svete div se, motor jede tichounce az me bylo lito jej vypinat.

Diky panu Jirimu Sedlakovi, ktery me ujistil, ze nejspis je napinak vadny. Jeho diagnoza byla, pokud jsem schopen pistek napinaku zatlacit prstem, tak je to v nem a to jsem mu mohl potvrdit.

Takze ted jeste cekam na cifernik v km a svetla.

_________________
Milan J.
Porsche 911 2.7 1974 Carrera-Look, rot
Porsche 924 > ceka na operaci "Racer"
Porsche 911 2.0 weiss > prodan 1983
Porsche 914/2.0 silber > prodan 1984
Porsche 944 1985 rot > totalka 1986
Porsche 944 CS 1985 weiss, BBS, Max & Moritz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Maffersdorf



Založen: 31.5.2012
Příspěvky: 47
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: út Led 15, 2013 8:49 pm    Předmět: Napinak retezu Citovat

Tak se hlasim opet, 9jedenactka stoji v servisu: po oprave napinaku se zavada obevila znovu, tak jsem objednal nove napinaky ale uz ty s privodem oleje. Taky jsem koupil origo tacho, ATS kola na zimu a zimni pneu 195-15. Do konce ledna to bude hotove, tak to jeste odriftuji. A ak uz budu jen ladit:-)
_________________
Milan J.
Porsche 911 2.7 1974 Carrera-Look, rot
Porsche 924 > ceka na operaci "Racer"
Porsche 911 2.0 weiss > prodan 1983
Porsche 914/2.0 silber > prodan 1984
Porsche 944 1985 rot > totalka 1986
Porsche 944 CS 1985 weiss, BBS, Max & Moritz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Hart



Založen: 26.7.2012
Příspěvky: 9

PříspěvekZaslal: ne Led 20, 2013 11:16 pm    Předmět: Citovat

Píst a váleček napínáku se musí před složením zalapovat, jinak znovu selže. To je známá věc.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra www.Porsche.un.cz -> Porsche 911 Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2
Strana 2 z 2

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
You can attach files in this forum
You can download files in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
phpBB česky - phpBB.cz