Obsah fóra www.Porsche.un.cz www.Porsche.un.cz
Web o Porsche 911
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

GUESTBOOK aneb Návštěvní kniha

 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra www.Porsche.un.cz -> Ostatní
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
muf



Založen: 12.1.2005
Příspěvky: 285
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: út Led 24, 2006 2:14 pm    Předmět: GUESTBOOK aneb Návštěvní kniha Citovat

3.5.2005, 19:31:08
Ondřej
Chlapi nabízím tak trochu svou práci ale zkuste mě vyslechnout..Určitě se občas na autech objeví drobné promáčkliny které člověka štvou a jet s takovou věcí k lakýrníkovy je škoda..No já se specializuju na opravu takových to deformací BEZ POŠKOZENÍ LAKU!což si myslim že to stojí za tomtak kdyby někdo měl zájem ozvěte se dá se udělat až neuvěřitelný Díky zdár! Tel.777812333




21.4.2005, 12:28:49
Muf
Well, Markus, I am thinking about translating a part of my site to english. But it will take a longer time, I guess. Anyway, come back later and maybe you'll be surprised Smile




9.4.2005, 20:46:51
Markus
Very nice Porsche Site!! But it was nice when a English Part was written!!

MY CARRERA 3,2

http://www.carrera911.at.tf



21.2.2005, 22:44:06
Muf
O český legislativě toho moc nevím, ale jsem spíš skeptickej. Myslím, že by to auto muselo někde na štítku u motoru nebo u VIN mít vyloženě napsáno, že plní nějakou tuhle normu. Ale mám za to, že tyhle informace dostávaly auta až asi od 92 roku výš (ale možná kecám)




17.2.2005, 22:20:42
Porschefil
Čau Mufe, nevíš něco bližšího o Carreře (85-89) s katalizátorem? Vim, že má nižší výkon (asi 218k). Na německým autobazaru u jedné takové (88)uváděli, že plní Euro 2, šla by přihlásit u nás na "normální" ; značky?



16.2.2005, 16:40:13
Muf
911-ky můžou topit docela dobře, když je topení vyladěný. Je tady ale několik věcí: Jednak tepelné výměníky na výfucích. Ty musí být v pořádku a nesmí být děravé, jinak máš výfukový plyny v kabině. Pak je tu vedení teplýho vzduchu od výměníků, klapky, který ovládaj přívod teplýho vzduchu na výfucích, od určitýho roku (tuším 77) výš je v motoru pomocný ventilátor, který žene teplý vzduch dopředu a pak je taky ventilátor pod palubní deskou. Topení se ovládá páčkou vedle ruční brzdy, nahoru znamená teplo. Na palubní esce máš dva jezdce, který určujou, kam bude proudit teplý a kam studený vzduch (na okno, dnohou atd.) Novější modely (79 and up) maj mezi sedačkama automatickej regulátor teploty s čidlem nad středovým zrcátkem. Regulátor je tu proto, že teplota je značně závislá na výkonu motoru, když to jen tak šimráš, moc ne výfuky neohřejí, pokud to honíš třeba do kopce nebo po dálnici, regulátor automaticky pohne páčkou dolu. Když tam máš regulátor, na páčku nesmíš ručně šahat, jinak jí vytrhneš.


11.2.2005, 18:12:41
pet
díky moc za nový poznatky. mám co studovat, protože jsem měl za to, že olej mám měřit před startem. ještě, že jsem ho nedolil Wink)mám ještě jednu otázku. jak je to s topením u 911? jak ho správně a hlavně kterou páčkou nastavit, abych nemusel jezdit v kožichu a beranici.


10.2.2005, 19:21:16
Muf
Zdar. Na olej pozor, fór je v tom, že hladiny oleje se měří na teplým motoru s ohřátým olejem. Pokud tam budeš olej lít zastudena a naleješ ho tam tak, že bude vidět na rysce, koleduješ si o pěknej průser. Když se pak ohřeje, vyteče ti ven, zasviní motor atd. A to je ta lepší varianta, taky se ti může stát, že si zničíš celej motor! Takže: nalej ho tam toli,, kolik se píše v návodu (tuším 8 litrů - musel bych se podívat) a jdi se projet. Pak se přesvěč, co na to ryska. Pak kdyžtak dolej. Při zahřátým motoru by měla hladina být asi ta kv polovině mezi dvěma ryskami.



10.2.2005, 17:20:45
ifson
Pro Peta
Zkus na dotazy nove forum !!!!
zdar Smile



4.2.2005, 14:23:20
pet
zdravím všechny příznivce značky a pevně věřím, že se potkáme na nějaké akci. Zdravím Mufa, za jehož drahocené rady, jak koupit 911 a čeho se vyvarovat, velice děkuji. Právě jsem si pořídil 911 z r. 77 a mám dotaz. Bylo mi doporučeno, abych hladinu oleje nechával na minimu, což logicky není moc jasné, ale i podle lidi, ketří do toho "dělaj" to není na závadu. Proto bych se Tě chtěl, Mufe, zaptat, jestli to skutečně nemůžu třeba zadrbat nebo jinak poškodit. Dík Pet



12.1.2005, 23:10:27
fogy
pěkný stránky,fakt.ocenuj i spoustu dobrých rad a doporučení.nevíte někdo o 944 cabrio(pouze original a cz tp)?




29.11.2004, 20:08:33
pavel
@zdenek zoubek
to sklo nikde nesezenes....porsch e 386 neexistuje....

pavel

p.s. doporucuji ti navstivit stranku: www.elfertreff.de




8.11.2004, 22:59:52
Ivan
Nazdar !
Vsechny zajemce o Porsche 911 bych chtel informovat o jednom co je v Annonci na prodej za necelych 500tis a inzerovano nepochopitelne jako "vyborny stav" !!! aby se na nej jeli podivat a videli tezce odstrasujici pripad jak a proc nekoupit prave takove auto !!! Kvuli tomu se cesta na Moravu urcite vyplati !!!
Konec




4.11.2004, 23:12:19
Ivan
Nazdarek !
Chvalim tyto stranky a toho kdo na nich pracuje !!! Tomu rikam fanda znacky.. Smile
Chystam se jiz delsi cas k nakupu "vintage" 911 a vypada to ze zanedlouho bude doma... Pak to zacne... Smile
Zdravi Ivan




28.10.2004, 19:42:47
Tom
ATS Porsche "Hackmesser&qu ot; 6Jx15 5x130 pochazi z Porsche 911 Targa. 777/969993 cena dohodou




24.9.2004, 22:51:22
Muf
No, Zdeňku, nevím, jestli ti poradím... Zkus zkontaktovat pana Funkeho z Rakouska (viz sekce odkazy), nebo Mittelmotor.de, zavolej do Prahy do Porsche (ale neboj se, asi na tebe vybalej částku o dost vyšší, než kolik nakonec zaplatíš, až žboží přijde) a taky se můžeš pokusit zkontaktovat některý autosklo servisy. Občas mají skla na auta, že člověk ani nevěří...

Jinak pochlub se a hoď jsem nějaký obrázky toho tvýho vozítka. 356 A '58 asi nebude zrovna tuctový auto. Předpokládám, že jich u nás bude jeden dva.




19.9.2004, 22:47:22
Ivan Nácar
No, nejsem sice fanda do Porsche, ale můžu jen slintat, protože už delší dobu se mi nedostávaj finance ani na to, abych dal dohromady podstatně mladší Chamade (přes půl milionu najetejch kilometrů je na vozidle znát)




13.9.2004, 21:32:04
Zdeněk Zoubek
Dobrý den
Poradí mi někdo kde bych mohl sehnat čelní sklo na Porsche 386 model A r.v.1958 cabrio.
tel. 608608031 děkuji




11.9.2004, 22:52:07
Muf
A abych se pochlubil, ve slalomu jsem byl 5. A to tam byly podstatně nadupanější a novější porschata. Ve sprintu jsem přece jenom nebyl tak dobrej, takový turbo, to si mně dá k večeři. Skončil jsem na 13. místě Sad




11.9.2004, 22:50:35
Muf
Tak lidičky, na web jsem hodil fotky ze srazu Porsche minulý týden. Kdo jste tam byli? Co jste tomu říkali?

Jo, a další fotky najdete na eporsche.cz




26.8.2004, 11:10:32
Martin
Ahoj,tyhle stránky jsou parádní.Už od školy si plánuju,že si Porsche jednou koupim.Autum ale bohužel nijak moc nerozumim,dík těmhle stránkám jsem klidnější a snad si jednou nekoupim uplnej vrak.
Tvoje Porsche je super.




7.8.2004, 8:34:38
Pavel
díky moc za postřehy, ty značky jsou divné. Podle tady nastudovaných info by mohly být nedostatky asi řešitelné, ale finanční formu ladím na příští rok, takže zatím jen koukám.
Na mobile.de se vyskytují zajímavé kousky, překvapilo mě kolik a nevím jestli je rozdíl koupit to od obchodníka tady nebo v D. Prodat a neco zamlčet nebo přikrášlit chce obchodník skoro vždy,at čech nebo němec. Šance na dobrý kousek by mohla být přímo od majitele, zatím tedy budu sbírat informace. Za názor díky moc.
Pavel




5.8.2004, 9:21:13
Muf
Pardon, s tou dírou v zadním nárazníku pro hák na odtah jsem se upísknul. Modelový rok, kdy došlo ke změně, byl 1981. Takže je to správně tak, jak to je na tý fotce. Není důvod se domnívat, že došlo k výměně nárazníku...



5.8.2004, 8:53:34
Muf
Ahoj Pavle,
Už mě na tu červenou 911 SC někdo upozorňoval. Podle těch bídnejch fotek z tipcarsu se toho moc nepozná, akorát to, že to je model 83, což je na veteránský doklady moc mladý auto. Jestli je majitel nabízí v ceně, je to podvod. Cena je v pořádku, myslím.

Jinak nelíbí se mi neoriginální kola a příšernej volant, jinak OK. Otázkou vkusu zůstává to zadní křídlo Whaletail, pokud se ti to líbí, OK.

Ten počet najetých kilometrů bych bral s rezervou, dokonce si myslím, že i kdyby to byla pravda, je to spíš na závadu, že s tím autem pořádně nikdo nejezdil a pravděpodobně taky nenechal udělat běžné opravy a vylepšení. Podle poslední fotky motoru tam nejsou udělané hydraulické napínáky rozvodového řemene, což je problém a je třeba je co nejdřív nainstalovat. Nicméně myslím si, že to porsche nemá najeto 40 tisíc, prostě někdo spíš vyměnil tachometr. Podle jedné té bídné fotky mi přijde, že je na tachometru nějak moc číslíček. Já mám na 911 SC jen čísla 50 100 150 200 250. Ročník 83 má stejný tachometr jako já (79).

Ta modrá krabička v motoru není originál a nevím, k čemu je...
Někdo taky už vyjmul přídavnou vzduchovou pumpu (zbyl tam po ní ten držák nalevo od ventilátoru motoru) - což je myslím jenom dobře, protože ta pumpa akorát ubírá výkon a její účel byly čistěší emise a efektu moc neměla.

Na víku motoru je napsáno Carrera, což je špatně. Má tam být 911SC. Asi někdo vyměnil zadní dekl za ten větší s křídlem.

Všimni si zadního nárazníku: není původní, je z modelu '86 a výše. Ten z roku '83 měl díru na tahací hák vlevo od gumového nárazníku. Určitě bych zkontroloval, jestli to auto nebylo bouraný.

Tak to by bylo jen tak pro začátek... Mějte se




4.8.2004, 7:10:33
Pavel
skvělé stránky, chystám se příští rok vstoupit do klubu a moc Vám fandím. Co říkate 911 SC nabízené na tipcars.cz ?




22.7.2004, 20:09:24
Muf
David: klasický 911-ky nikdy posilovač řízení neměly. Posilovač najdeš až v 964-ce, tedy model 90 a výš. Nutno však podotknout, že ani bez posilovače to není žádná dřina a upřimně řečeno, alespoň máš přesnější odezvu od kol. Posilovač bych u 911-ky nebral.
Lukis: Nejsem si jistej, ale myslím, že 944 na veteránský doklady přihlásit nejde, protože je moc mladá. A zda bude možný přihlásit 20 let starý auto na normální doklady, to dost pochybuju, rptože si myslím, že neprojde emisníma limitama. Jinak na zboží e EU nikdy žádný clo uvaleno být nemůže, jedině co by snad připadalo u úvahu, je nějaký poplatek za registraci a případně záloha na šrotovné... Víc tomu nerozumím, ale ani clo ani DPH se platit nebude.




21.7.2004, 9:50:00
Lukis
Nazzdarek fsichni Porschefilove, mel bych par drobnych dotazu. Chtel bych si z Nemecka dovezt hezkou 944, ale co nevim: Pravdepodobne budu muset zaplatit nejakou dan - kolik a kde? No a samozrejme jak je to u nas s prihlasenim, pripadne pojistkama? Diky vsem za pripadne rady.


21.7.2004, 1:21:50
David
Zdravim všechny fanoušky Porsche. Potřebuji poradit. Víte někdo jestli se do 911ky (1980-89) montoval posilovač řízení? A jestli-že ano, dá se to poznat na fotce motorového prostoru. Předem díky. Porschefil


18.7.2004, 23:11:19
René
Zdravím všechny fandy 911tek a hlavně Mufa,kterého veřejně musím pochválit za tyto stránky.Čumím u nás na síti po těchto skvostech už nějaký ten pátek,ale je to tady bída.Tak jsem rád,že se tu něco objevilo.Takže přeju všechno nej takovým lidičkám! P.S. jednou si ji snad koupím....


5.7.2004, 17:09:02
Muf
Ahoj Petře,
Rád se přijedu podívat. Do Rokytnice to z Míseček nemám zas tak daleko Smile
Možná, pokud se mi podaří se utrhnout na následující víkend a jel bych do Krkonoš, ozvu se.

Jinak co se rozvodového řetězu týká, nemám s tím praktické zkušenosti, protože na mém autě byla výměna už udělaná. Ale teoreticky o tom trochu vím a není to prý zase nic tak složitýho to nainstalovat. Celý kit stojí něco okolo 450 USD (plus pro modely mladší 74. roku ještě jakýsi adaptér za cca. 10 USD) a určitě stojí za to do toho ty peníze investovat, než riskovat přeskočení rozvodů a následné veselí.
Celou akci by měl zvládnout středně šikovný člověk a trvat mu to bude asi tak celou sobotu.



4.7.2004, 16:50:05
Petr Holan
Dnes mám radost,protože prožívám podobné období jako Vy a byl jsem se aspoň pohledem
pomazlit se svou 911.Ještě jsem s ní nikde nebyl, protože více jak rok se na ní pracuje.
Je to 911 2,4 l z roku 1973 a snažil jsem se
jí co nejvíce ponechat v původním stavu. Byla zhnilá napadrť , ale šikovné české ruce (ne moje) si se vším poradili. Teď se pracuje na motoru, kde na levé straně je nejspíše špatně nasazený rozvoďák, proto mě zaujala možnost dodatečné montáže hydraulického napínáku, kterou bych rád s Vámi zkonzultoval osobně. Rád bych Vás k sobě pozval na víkend. Bydlím v Rokytnici nad Jizerou a pokud budete mít čas zájem zavolejte na 602 516 232.Jinak se také rád pochlubím vlastními zkušenostmi, třeba jak jsem to vymyslel s topením .



23.6.2004, 9:22:12
Jerry
Nazdárek lidičky , rád bych požádal o jakoukoliv informaci ohledně manuálu na 944, 944S.

Děkuji



22.6.2004, 18:22:54
Ronald
Interesting content. this is a good website and i got a lot of infomation from it. thank you so much. reagards



17.6.2004, 19:57:53
Mikasa
Dekuju za odpoved. At se dari a klobouk dolu pred Vasim porsche.




17.6.2004, 9:09:25
Muf
Otázka pro všechny:
Neznáte někdo firmu, která se zabývá opískováním kol z lehkých slitin a jejich následným lakováním?




17.6.2004, 9:07:56
Muf
Dporučuji Tvůj výběr ohraničit rokem 73, ne 74. 74-ky už jsou s novými nárazníky a 2,7 motorem, krerý nevyniká spolehlivostí a jehož životnost je podstatně kratší než motoru 2,4 nebo pak 3,0 a 3,2. To už to rovnou ohranič rokem 89 (čím mladší, tím lepší a dražší, přitom vypadá v podstatě stejně).

Jinak připrav se na to, že ač auto bude vypadat, jako že nic nepotřebuje, bude mít nový lak a pěkné čalounění, stejně do něj bude nutné pořád něco investovat. Například hydraulické napínáky rozvodových řetězů si určitě budeš chtít nechat nainstaovat, možná repasovat ovládací mechanismy řadicí páky, novou spojku, synchrony v převodovce a podobný věci. Ne že by se to nedalo zaplatit, to ne, ale nepočítej s tím, že koupíš auto a budeš jenom jezdit.
Nejlepší přehled o tom, co všechno se běžně opravuje na 911-kách získáš v knize 101 projektů (viz sekce literatura).
Jinak pěknou 911 2,2 nebo 2,4 seženeš v Evropě do 20 tisíc ?, pokud budeš chtít, aby už byla hotová (lak a podobně). V USA se možná sežene levněji (asi vzhledem k levnějšímu dolaru).
Pokud neuvažuješ náklady na opravy a soustředíš se pouze na provozní náklady, vyjde porsche poměrně výhodně. Za povinné ručení zaplatíš okolo sedmi stovek ročně, (normální havarijní pojištění si asi nesjednáš - to ti nikdo nepojistí a když tak za 100 kKč ročně), spotřebu mají tato auta rozumnou (10-13 litrů).
Pokud můžu srovnávat svoje porsche (ročník 79) s autem, který jsme měli v polovině 90. let a bylo asi 10 let staré, tak zatím jsem do porsche tolik nenarval, jako to běžnýho osobního auta, který se prostě sype.




14.6.2004, 22:33:30
Mikasa
Zdravím všechny. Chtěl jsem se zeptat, na kolik by tak vyšla koupě 911 model z let 1968-1974 v dobrém stavu bez nutnosti rekonstrukce? Da se takove auto vubec za nejake normalni penize potom uzivit? Myslim spotrbu, pojisteni, opravy a tak? Dekuju za odpoved.




6.6.2004, 14:39:43
Robo
Čau mufe moc se mi tvoje stránky líbí,ten popis jak si nechal svoje "Porschátko&qu ot; lakovat.Jen tak dál pokračuj,určitě má cenu tady dávat nové projekty(už se na ně moc těším).Hlavní co mě na této stránce láká je to Porsche co tu máš-přesně typ, protože mě se moc targy líbí.I když mojím autem s Porscháku je Targa rok výroby 67'.S pozdravem Robo z eporsche.



5.6.2004, 13:37:58
Muf
Vážení přátelé historických vozidel,
Nevíte někdo o nějaké veteránské akci, které bych se mohl zúčastnit a provětrat tak svoje auto? Jde mi hlavně o nějakou zajímavou rallye pro amatéry...
Díky

P.S. čte někdo vůbec moje projekty? Ještě jich mám pár rozepsaných, tak jestli to má cenu dávat to na web?




25.5.2004, 12:52:22
Štěpán
Dobrej,
jo byla by opravdu škoda, aby tyhle stránky chcíply. Protože jsou bezva a konečně někdo přišel na to co všechny zajímá, nebo alespoň mě ( pevně věřím že nejsem jediný). Tak dost chvály autorovi, aby mu to nestouplo do hlavy. Když tak vzpomínám na sraz Porsche na severu Čech v Liberci a okolí, napadá mě otázka zda se tento rok přichystá něco obdobného a třeba i ve větším rozsahu. Byla to bezva akce i když počasí moc nepřálo. Hlavní bylo že se tam sešlo plno Také doufám že se mě podaří do té doby sehnat nějaký kousek se kterým bych se mohl pochlubit. Zatím se loučím a těším se na další fotky z průběhu renovace.

PS: cestovní ruch je fajn, zrovna sháním dovolenou na Krétu v průběhu července a celkem peklo

Š/T




24.5.2004, 10:38:45
Muf
Dobrý den všichni,
Trochu se musím všem omluvit, že tu v poslední době nic nepřibylo, ale nějak to v téhle době nestíhám, protože pracuji v cestovním ruchu a teď je nejvyší sezóna.
Ale určitě nechci, aby tyhle stránky chcíply jako milion jiných, jejichž torza člověk nachází po internetu, většinou se zprávičkou na konci: brzo příjde aktualizace, poslední úravy 12/1999 Smile

Jinak ke korozi:
Moje targa byla v relativně slušném stavu, jelikož je již plně pozinkovaná, nebyla moc zrezlá. Trochu se ale musely vařit prahy (to místo dole pod těmi gumovými stupačkami) a dobře, že lakýrník sundal i zadní velké sklo targy. Bylo to sice náročné, musel jsem koupit nové těsnění (za 100 EUR), ale určitě se to vyplatilo. Pod tím sklem, ač se to na první pohled nezdálo, byla taky trocha koroze.

Jinak mám hromadu fotek z procesu lakování, takže to sem co nevidět mrsknu.

Je dobře, že se aspoň někdo občas podívá na tyhle moje stránky a nechá tu nějakou zprávičku v guestbooku. Aspoň pak vím, že to nedělám zbytečně a že to někdo pak bude číst.




21.5.2004, 12:06:03
Štěpán
Dobrý jarní den,
každý den se dívám na Vaše stránky a očekávám tu chvíli kdy uvidím něco nového o Vaší 911. Celkem by mě zajímalo jaký rozsah koroze jste objevil a jaké strasti jste našel při renovaci. Ono strasti není zrovna to pravé slovo. Musí to být nádhera připravovat ho na nástřik, mazlit se s každým dílkem. Až bude všechno hotové, co bude dále? Odhadoval bych to na pohodlné projížďky po vlastech Českých a též i nějaké vyjížďky například do Alp. Jo tak to jsem se trochu zasnil do svých snů. Mimochodem takový výlet na rallye veteránů v Klatovech nebude také k zahození. Zato moje hledání stále pokračuje. Stále sním o 911 kupe kterým jezdíval závody pan Trajbold a hledám alespoň něco podobného. Jenže nenacházím. Brouzdání po internetu je celkem bezvýsledné a tak si třeba nějaký fanda přečte tyto řádky a doporučí mi nějaký kousek. Škoda že pan Funke nezlevní ten kousek 912 z roku 1968 na přijatelných 13 000,-. Jo mimochodem mě napadla taková otázka. Pokud se vám nechce tak nemusíte reagovat. Na kolik Vás přišla Vaše targa a na kolik renovace? Také mě napadá otázka zda holdujete rallye veteránů? Tak já pro dnešek končím a jdu dále udělat svou obvyklou prohlídku inzerátů na internetové síti.

Š/T




8.5.2004, 14:32:21
Štěpán
Dobrý den,
díky moc za reakci. Hovořil jsem telefonicky s tím prodejcem a motor skutečně není originál a dokonce na něm byly dělány nějaké tuningové úpravy a to já bych docela nerad. Rád bych originál. Odkazy na Vašich stránkách pravidelně projíždím a to víte že tam jsou opravdu moc krásné kousky, ale opravdu za poměrně vysoké ceny. Například Porsche 912 z roku 1968 je opravdu asi to nejkrásnější ale cena 19700,- je dost, představoval bych si asi tak 12 000,- a to bych bral hned. 911 3,2 Carrera z roku 1985 je také fajn, ale cena 20 600,- je dost. Vím že za dobré kousky se platí a tohle asi opravdu budou dobré kousky.Já bych si představoval cenu někde kolem 12 000,-Euro za dobrý kousek v zachovalém stavu, hlavně motorově a také interiér aby byl v pohodě. Lak není zase takový problém. Pokud se optáte až tam pojedete tak budu skutečně zavázán. Opravdu se těším na další Vaše články a hlavně na to jak postupuje vaše oprava, předpokládám že už se Váš miláček leskne novým lakem. Mějte se.

S pozdravem
Štěpán Trejbal




8.5.2004, 14:31:22
Muf
V zásadě porsche vydrží dost přes 250 tisíc km, ale musí mít skutečně pravidelnou údržbu. Pokud je 911SC z roku 1979, nebude mít 204 koní, ale jen 180. Pokud ovšem sedí motor. Můžete taky zkusit kontaktovat pana Wagnera, to je ten člověk, od kterého jsem koupil to svoje porsche. Dovozem historických aut se zabývá a snad tomu docela rozumí. Jeho telefon je: 608762788 a klidně můžete říct, že máte kontakt ode mně.
Jinak v nejbližší době jedu k Vídni za panem Funke (viz kontakty). Ten má na prodej vždycky spoustu 911-ek, ale zdá se mi, že za celkem vysoké ceny. Jukněte se na jeho stránky a dejte vědět, můžu se pozeprat, až tam budu.
Zdraví
Muf




8.5.2004, 14:12:04
Muf
Bohužel se mi všechny příspěvky v guestbooku ztratili, poté, co mi webzdarma bezdůvodně zrušil účet.
Takže snad to teď už vydrží.
Vložím sem aspoň to, co mi od minule zůstalo v cashi.

Muf


Naposledy upravil muf dne čt Led 26, 2006 10:47 am, celkově upraveno 1 krát.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
muf



Založen: 12.1.2005
Příspěvky: 285
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: čt Led 26, 2006 10:54 am    Předmět: Citovat

Protože původní guestbook byl brutálně zasírán spammery, rozhodl jsem se, že jednoduše založim na guestbook tohle fórum a překopíroval jsem sem všechny dosavadní příspěvky k věci.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra www.Porsche.un.cz -> Ostatní Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
You can attach files in this forum
You can download files in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
phpBB česky - phpBB.cz